no phone no pool no pets

Skulle tvättat igår, men förra tvättaren hade inte tagit bort sin plupp. Jag har alltså "reservbyxorna" på resten av dagen. Det är stora hål i benfickorna på reservbyxorna. Jag går och handlar. Tappar plånboken på vägen tillbaka från affären. Går och letar men hittar ingen. Frågar i affären men ingen har lämnat in den. Tänkte ringa polisen och höra om de fått in någon. Nä, just det. Telefonen är sönder, jag väntar ju på en ny på posten. Den borde komma idag. Med min tur kan jag inte plocka ut den utan mitt körkort som ligger i plånboken.
Allt för att folk inte klarar av att hålla sig till tvätt-schemat. Suck.

The world as I know it

A voyage to the far away, frigid north

with sore but jolly feet

walking where life all over is bursting forth

stepping to nature's beat


With the deepest most pristine need to explore

gazing at the bluest skies

finding pathways seen by no man before

seeing it all with the happiest eyes


Unattached never baught never sold

waiting for no permit

the one and only way to grow old

the world as I know it



"Urkult - världens vackraste festival"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0