Festivalsommar

En månad senare är jag äntligen hemma igen. Jobbade på Peace&Love, Arvika, och Helsingborgsfestivalen. Helt underbart roligt har det varit. Har fått jobba med gamla vänner och nya vänner. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Svårt att sortera ut det roligaste. Men egentligen är väl det bästa alla nya sköna människor man fått lära känna under dessa veckor. Så för att sammanfatta: Sommaren var fantastisk.
Det kändes lite syrligt att resa hem igen efter att ha hängt med polarna så pass länge, men samtidigt skönt att få sätta sig i sin egen soffa igen. Titta på TVn med väldigt få kanaler. Käka grillat med syster o co. Och plinka ett par toner på gitarren jag inte lärt mig hantera riktigt än.

Nu väntar första festivalen som deltagare och det ska bli sååå skönt. Urkult börjar på torsdag. Känns lite tryggt att jag ska åka med ett par vänner, även om det antagligen skulle bli en helt annan upplevelse att åka helt själv. Imorn ska jag checka tältet så det håller för några dagars festivalande och shoppa ett par shorts som inte är utformade för arbete eller bad.

Back in Härnta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0