skånevisit

Härligt att ha majoriteten av de närmsta vännerna samlade vid samma bord. Skön stämning, man blev ju nästan tårögd bara av att se alla glada ansikten. Tråkigt när man insåg att det inte skulle vara så länge bara. En kort visit i Skåne blev det, men förhoppningsvis en lite längre till nyår. Tåget går om nån timme och ikväll/natt är jag hemma igen. Det var egentligen inte så überlängesedan jag var tillbaka i skåne, men det är sig likt. Och jag har en känsla av att om jag nu inte kommer tillbaka ner här igen på en månad, eller ens ett år... så kommer det vara sig likt då också. Spännande... nä. Helsingborg är en bra stad, säkert en av de bättre. Men samma samma samma... Nu är jag i alla fall bosatt i en ny stad, kanske inte lika stor, men säkert lika trevlig. Får se om och när det blir skåne igen. Puss på er.

Det är snart jul. Jag önskar mig... att vi inte ska ha några julklappar i år.

Kommentarer
Postat av: Martin Andersson

Det önskar jag mig också.

2009-12-01 @ 09:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0