less than a month

Jo, jag gillar Härnösand. Norrland verkar vara ett bra ställe att bo på. Man kan väl egentligen inte dömma hela norrland efter en enda stad, men ändå. Det känns lite annorlunda här uppe... Härligt landskap, trevligt folk och nya dofter att vänja sig vid. "Längtar du inte hem?" Nä... Hemma är, som Pumba så vist sade, där jag sist satte mig. Men det är klart att jag saknar folket. Men er får jag träffa snart. Har börjat sakna sommaren lite. Sommarens promenad då alltså... Att inte tvunget behöva gå till jobb varje morgon. Även om jobbet är ganska roligt och människorna där är trevliga, bortsett från ett eller annat ufo. Att leva som luffare verkar vara betydligt mer utmanande, spännande och framför allt utan rutiner och repetitioner. Räknar dagarna till skånevisiten.

Kommentarer
Postat av: martin e

tjena

kan du inte lägga upp lite härnösandbilder på flickr?



och, jag tycker inte du ska lyssna på de på facebook som hävdar att skåne är så mycket bättre, det vet väl du bäst hur det ligger till med det.

2009-11-01 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0