Cold

Ja, det är så kallt att ekorrarna slutat samla nötter.
Det är till och med så kallt att jag såg en isbjörn fråga efter vägen till Skåne.
Det är faktiskt så kallt att termometrarna fryser sönder.
Och tro det eller ej, men det är så kallt att jag använder både långärmad OCH jacka. (Halsduken har dock inte åkt på än)
And I love it. Kyla och snö är najs. Speciellt när man vet att man kan gå in och ta en kopp varm choklad. Mmm... jag gillar låga temperaturer. Men så har jag hört sägas att jag inte alltid är som alla andra.
Jag har dock inte lyckats få ner temperaturen i lägenheten till "behaglig" nivå. Kan ju knappt ha på sig kläder här. Annat var det när man bodde i hus med polaren. Där lyckades vi ha mysigt kallt.
Men nu njuter jag av snön och hoppas att det kommer mer och ligger kvar länge. Kanske blir till att åka lite bräda efter nyår? Vet inte om det är lönt att köpa en egen... Kanske finns budgetversioner nånstans?
Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0